ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання наших покупців.
1. Як можна замовити товар?
Для вибору необхідного товару, скористайтеся кількома способами:
- Консультація менеджера нашого магазину. Наш консультант допоможе вибрати найбільш відповідний варіант, вислухавши всі Ваші вимоги та побажання до товару.
- Самостійний вибір товару. Ми подбали про те, щоб Ви могли легко і швидко знайти необхідний товар. Тепер Ви можете скористатися наявними на сайті фільтрами і характеристиками. Це значно заощадить час і допоможе Вам визначитися з потрібним товаром.
Способи оформлення замовлення:
- Через кошик. Заповніть всі анкетні дані, а також інформацію про спосіб оплати та доставки.
- Замовивши зворотний дзвінок. Для цього вкажіть свій номер і ми Вам зателефонуємо і відповімо на всі питання!
- Кнопка "Замовлення в один клік" в картці товару економить час на заповнення анкетних даних.
- За допомогою кнопки зв'язку, розміщеної на сайті, Ви можете зв'язатися з консультантом по телефону, написати онлайн або на e-mail.
- Через форму зворотного зв'язку Ви отримаєте повну консультацію. Ми підберемо необхідний товар за Вашими потребами і бюджету.
2. Як відбувається оплата товару?
Для Вашої зручності, оплатити обраний товар Ви можете декількома способами:
- готівковий розрахунок – при самовивозі товару, на касі в роздрібних магазинах наших представництв, при отриманні в пункті видачі транспортної служби і при доставці кур'єрськими службами;
- безготівковий розрахунок – переказ грошових коштів з розрахункового рахунку покупця на наш розрахунковий рахунок;
- банківською картою Visa / MasterCard – через платіжну систему банку;
- оплата в кредит – доступно для всього асортименту товарів.
3. Як відбувається доставка?
Доставка товару проводиться за рахунок клієнта за винятком товарів, зазначених ярликом "Безкоштовна доставка".
Якщо Ви перебуваєте в м. Черкаси, то можете самостійно отримати замовлення на нашому складі. В інші населені пункти ми можемо здійснити доставку перевіреними і надійними кур'єрськими службами.
Ознайомитися з умовами доставки можна в розділі "Доставка і оплата".
4. Чи можна зробити обмін / повернення товару?
Згідно із законодавством України, Ви маєте право протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, який не перебував в експлуатації, не має ніяких дефектів, а також якщо збережена цілісність упаковки. Обмін можна здійснити при наданні товарного чеку. Детальніше про обмін та повернення.